2010-06-19

dagen som varit och ska vara

Först hände det inte så mycket. Hade en lugn, skön morgon, åt min frukost med yoghurt som jag var sugen på när jag vaknade, tvättade och surfade lite. Sen stack jag till stan och gick i affärer i ett par timmar med Elin och Erica. Avslutade vårt varv på Ringduvan där vi åt härliga mackor och Erica undrade om fest alltid var lika stort process för oss som det var nu. Välja skor, välja smycken, köpa nåt nytt, planera vad vi ska dricka... Haha, vi tar vara på festdagar. Förresten så åt jag en macka med avokado och Brie-ost i. MMMMM!!

Sen cyklade jag hem, lämnade alla väskor här (mest systempåsar) och drog till gymmet där jag körde ett väääldigt lugnt pass. Och nu slänger jag tonfiskpasta i mig och snart kommer tjejerna och sen väntar vi bara på att det ska spåra ur. (tror inte vi behöver vänta så länge) Så nu händer det väldigt mycket grejer och jag måste ta tag i mitt utseende och outfit. och hämta tvätten och guida tjejerna hit ojoj många bollar i luften.

Så nu kör vi, IGEN. Det här känns verkligen som sommar på Gotland.



från igår. samma race ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar