2010-06-05

sista dagen

Jag tror att jag snart är klar med allt. Lägenheten är nästan färdigstädat och jag har två stora väskor att ta med mig till Gotland. Usch ogillar kvällens resa.. Buss och båt och jag är ensam. Fast jag är lite trött så troligen kommer jag bara sova hela vägen till Visby. Men ändå. Tråkigt att åka och tråkigt att behöva hänga en timme i Oskarshamn innan båten går.

Så snart är det över. Snart vinkar jag hejhej till Kalmar och tar nya tag på Gotland. Börjar jobba redan på måndag så det blir ingen långt sommarlov. Två dagar faktiskt. Wuhuu! Men det känns ändå bra, kul att träffa alla gamla jobbkompisar. Och så har ju Endre precis dragit igång med sin försäsong så jag hoppar in där också direkt på måndag. Det blir nog smärtsamt.

Menmen nu ska jag inte tänka på det än, har ju sista timmarna i Kalmar att ta vara på. Ska nog sola en stund innan det är dags att städa och packa det absolut sista.

Berättar senare om festen igår och visar lite bilder. Hade kanonkul, kommer sakna min klass. Sniif.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar