2010-06-02

INGA vuxenpoäng

Jag är klantig, jag är världens sämsta vuxen, jag är barnslig, jag är dum, jag är fjortis, jag är hoppetossa, jag lär mig inte av mina misstag och därför missar jag kvällens innebandyträning. Som jag skrev innan så kan jag inte träna med foten just nu.. Ingenting är sönder i den i alla fall, har varit hos läkaren och röntgat det idag. Men ont gör det och jag kan inte riktigt gå. Men jag skiter väl i hur det känns och om jag inte kan gå. MEN. Jag pallar inte att jag missar innebandypasset på grund av detta!!! Det roligaste passet! Och nu kommer hela träningsveckan bli förstörd... Och då känner jag på riktigt att jag kommer att tappa all min kondis, all min styrka och kommer inte orka någonting nästa vecka. På det kommer jag säkert också bli tjock, bara för att. Och vem kan jag skylla på? Mig själv.

Idrott är min knark. Och jag har abstinens redan nu.
Har dock bestämt mig att foten ska bli bra över en natt. Så imorgon ska jag kunna gå och springa och hoppa igen.

Nu ska jag gå och titta förbi träningen. Byhyyy... jag vill också spela.
Jag får väl vänta till nästa vecka.

Och som sagt, jag hade galet roligt igår. Så jag får väl ta det här. Man kan inte få allt. Man kan inte både ha roligt och vara hel i kroppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar