2010-06-21

måndag igen

Alltså det är tur att jag inte är en strippa. Hade jag varit det så hade jag varit tvungen att sjukskriva mig från arbetet eftersom just nu kan jag varken klä på eller av mig väldigt sensuellt. Det är mest lidande. Måste investera i en solskydd.

Som vanligt gick ju helgen alldeles för fort och måndagen kom som ett slag i ansiktet. Både hjärnan och kroppen ville sin vana trogna fortsätta att sova när larmet gick imorse men jag tog mig upp och det har faktiskt gått bra på jobbet, det ju bara fyra dagars arbetsvecka den här veckan på grund av midsommar så arbetet känns lite lättare. Det är bara brännan som gör ont… Att jag inte lär mig.

Och jag vill inte ens veta hur ont det kommer att göra att ta på sig sport-bh ikväll. Sport bh är det värsta plagget när man har bränt sig. Inte roligt alls. Men utan blir det ännu värre. Hoppas i alla fall att vi skulle köra innebandy, då blir det lite roligare.

Nu ska jag jobba det sista innan det är träningsdags. Produceraproducerproducera…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar