2010-06-10

idag

Älskar sommaren. Bara att cykla till jobbet imorse var sjukt jobbigt och jag kunde inte ens ha i treans växel. Uuuh. Vi körde hinderbana-träning igår, och det var sjukt jobbigt men även lite roligt. Man känner ju sig lite som ett barn igen när man hoppar upp och ner och klättrar över och kryper under saker och ting. Fast man är lite mindre smidig än vad man var när man var barn. Och så svettas man mer och har mer ont dagen efter. Och så skrattar man inte lika mycket heller, men man blir starkare i stället.

Efter träningen var jag och fikade med tjejerna. Jag säger bara: jag skulle kunna leva på chevreost, nötter och honung. Åt quasadillas med just chevreost, valnötter och honung efter passet och det smakade så fint. Matorgasm. Först ska jag tacka den som kom på chevreosten och sen ska jag tacka den som kom på den här kombinationen med chevre, honung och nötter. Så tack och tack. Ni är mina hjältar.

Annars kan vi konstatera att det är torsdag idag vilket innebär att imorgon börjar helgen. Så nu är det okej för solen att stiga fram! Det har varit molnigt och grått på öjn hittills men det har inte gjort mig så mycket, jag sitter ju ändå inne på kontoret och jobbar. Men i helgen vill jag ha sol.

Och torsdagen den 11 juni innebär också en annan grej, nämligen att jag ska springa vårruset! Och jag är JÄTTEnervös! Vad är det fel på mig, kan jag bara inte vara som alla andra och ta det lugnt, måste jag bli pirrig i magen för VÅRRUSETS skull? Men det är Pensionsmyndighetens rykte som står i spel. Så det är inte lite press man har på sig! Som tur är vi flera stycken som springer i vit-orange färger och som delar på ansvaret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar