2010-06-15

god natt

Benen, speciellt vaderna, skriker äääääää rakt ut och ändå har jag nöjd
leende på läpparna. Sommaren är härlig årstid.

Nu när jag igen ätit för mycket och är alldeles för mätt så ska jag lägga mig och läsa lite innan det är sovdags. Ja ni läste rätt, jag skiter i matchen och går och läser/lägger mig i stället. Marian Keyes står på tur, har precis börjat boken En förtjusande man. Verkar roligt, skönt med chick lit. Ska försöka komma upp i tid imorgon för att nu gäller det att samla på sig lite flex. Jobbejobbejobbe. På fredag blir det förresten after work med jobbet. GUD så sugen jag är!!! det var sjukt länge sen jag var på after work vilket är ganska logiskt eftersom jag har bytt ut arbetslivet mot plugget. Men på fredag, då gäller det! Har dock svårt att välja ut vad jag ska ha på mig... Tips? Fast ni är ju så dåliga på att tipsa mig! Inte en enda låttips har jag fått så jag kan nog inte lita på att ni skulle rädda mig när det gäller fredagens outfit.. (lägg gärna märke här på martyrtonen)


Men det är inte fredag ännu så nu ska jag gå lägga mig så att jag kan vara duktig anställd imorgon. Först lite Keyes bara..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar