2010-06-24

varför så mycket sand...

Lite sent att äta middag kl halv elva eller hur. Men vad gör man när man måste äta och inte har hunnit innan. Kan i alla fall säga att det smakar extra gott, bara för att jag var så hungrig.

Efter världens hemskaste, värsta och jobbigaste träning på världens sandigaste strand på Tofta började midsommaren äntligen på riktigt. NU var jag färdig med både jobb och träning för denna vecka! Visst, ett individuellt pass återstår men den är av lättare typ av träning och den kan jag göra när jag vill. Firade detta med en Gainomax och en trip till Ica Maxi. Och jag var inte ensam om att vilja handla idag. Under högtiderna samlas verkligen hela folket ihop. Först på systemet, sen i mataffären... Undrar hur mycket mataffärerna och Systemet skulle förlora på om vi ställde in midsommar något år?

Nu ska jag i alla fall njuta av den sköna känslan av att vara ledig. Jag skulle kunna stanna uppe hela natten om jag ville det, har ingenting imorgon! Måste bara fixa lite grejer inför midsommarfesten men det är lungish. Sen är jag ganska död nu efter träningen så jag kommer nog somna ganska fort. Tråkig vuxen jag blivit. Men måste ju orka vara festens fjortis imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar