2010-06-07

från fredagen

Här kommer lite bilder från fredagen. Bäst att jag lägger upp dom nu, annars glömmer jag bort det. Virrpannajag. Vi hade en rolig avslutningsgrillfest hos Erik som slutade med att Stefan tog på sig Jannekes mammas bh. Basic fredag alltså.








Fullt ös som vanligt på de få kvadraterna i Eriks slott.






Ehh kan inte helt okej av oss... Vi nog skyldig den som städade detta en stor tjänst.


Och här kommer min favoritbild!! Kolla vad fint någon har täckt över den sovande hjälten.. hihiih. och festen fortsätter som ingenting hade hänt. Men jag kan berätta att han(oj nu avslöjade jag att det var en kille) bars in strax efter kortet togs. Så ni behöver inte vara oroliga för honom.





Så var det. Klicka på bilderna så blir dom större, tror jag.
Nu ska jag sova så att jag orkar jobba imorgon. Hoppas jag verkligen får jobba och inte bara behöva stirra på skärmen. Vill komma igång med arbetet så att man får lite flyt i det.
God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar