2010-06-16

22:28

Och så blev det kväll idag med. Idag har jag jobbat, ätit, tränat, ätit, precis som alla andra dagar denna vecka. Och trott att det ät torsdag som sagt, men nu vet jag att det är torsdag först imorgon. Nu på kvällen hann jag även leta efter lite "ny" musik. Har inte hunnit att satsa på att leta efter nya bra låtar på sistone så ikväll fick det bli en snabbis i musikvärlden och jag hittade en del bra låtar. Sen hur "nytt" det egentligen är är en annan sak. Men nytt för mig i alla fall. Och ska jag ge er en tips så är det M.I.A.:XXXO och Fulton Yard/Rieces Pieces Remix på den. Den studsar bra.

Nu vägrar jag att känna mig lite hängig, man kan inte bli förkyld på sommaren. Kryper jag bara under täcket nu så kommer jag vara piggast i världen imorgon. Så jag ska göra det. Ska bara lyssna en gång på det här. Inte någon av kvällens hits, den här hittade jag faktiskt redan några veckor sen och på något sätt har den fastnat och hängt med sedan dess. Skön lugn låt att avsluta dagen med. Tack och hej leverpastej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar