2010-06-04

SISTA KVÄLLEN

Idag gäller det. Sista kvällen i Kalmar. Imorgon kväll åker jag till Gotland.
Så nu kör vi. Har fixat massa grillkäk till mig och Janneke och bakat världens godaste kaka. Och innan det var jag ju i skolan, och efter det var jag ute och sprang. Foten protesterade bara lite så jag körde på. Älskar att ha tränat innan man ska festa. Många säger att effekten på träningen blir lika med noll om man dricker på kvällen men jag tror faktiskt inte på det. Okej mkt av effekten försvinner nog men helt bortkastad kan det inte vara, dessutom känner jag mig så mycket fräschare om jag har tränat. Så det är kanske mest mentalt skönt att ha gjort det.

Naj nu börjar jag ADHD babbla igen, det här inlägget skulle ju inte handla om träning utan om att det är SISTA KVÄLLEN I KALMAR IDAG. Eller jag kanske nämnde det redan? Hihih, kommer att bli så kul.

Kvällens klänning, ska avslöja till min klass hur min rygg ser ut.

Världens godaste kaka. Så mycket chocklad och så mycket pinjenötter!! MMM! Observera att jag redan har smakat en bit... Ups.


Så nu kör vi! Eller först väntar vi på att Janneke ringer mig men sen kör vi! Hoppas hela Sverige, Finland och resten av världen får en asrolig kväll ikväll. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar