2010-06-20

söndag

Vilken helg det varit. Mycket fest, mycket vänner, mycket roligt. Idag blev det för mycket sol och nu gör det ont som fan i min kropp. Första dagen jag inte har träningsvärk, då bränner jag mig och får solsmärta i stället. Smart. Jag och Elin har stekt hela dagen idag och kollat upp hur man söker visum i Ryssland, Elin hade nämligen så mycket ångest efter gårdagens festligheter att hon tänkte lämna landet och flytta till Ryssland. Fast jag tyckte att det var onödigt, att cykla in i diket och få en taxi att stanna och hjälpa upp är ju jävligt bra partytrick.

Nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig. Man är ju trött efter en dag då man i princip inte gjort någonting och bara legat på gräsmattan i för många timmar. Fast vi gick faktiskt till macken och köpte glass till lunch och sen gick vi till affären för att handla mat till middag. Efter sådana insatser måste kroppen få vila. Så god natt och puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar