2010-06-02

galet liv man lever

Äääää amatörmässigt. Man ska inte starta sin dator när man kommer hem från krogen! Jag har levt så bra efter den regeln. Men inlägget nedan är ju inte gjort direkt i något nyktert tillstånd. Skärpning!!

Men jag hade sjuuuuuuuukt roligt igår. Väldig rolig fest var det på Söderport, nästan hela klassen var där. Det är ju sista veckan så det gäller att passa på och hänga när man fortfarande kan! Efter krogen gick vi omkring och letade efter en efterfest. På en tisdag är inte efterfestsmarknaden sådär jättestor, och som tur det, det hade ju blivit ännu värre och ännu senare om vi faktiskt hade hittat en fest. Klockan var 4 när jag gick och la mig, och när jag vaknade fyra timmar senare för att åka till skolan var jag fortfarande rätt så snurrig och hade ont i foten. Men jag tycker att det var duktigt av mig att vara i tid i skolan. Och jag var inte ensam om att vara snurrig, hahaha vad roligt vi hade på morgonmötet när fyra av sex redaktionsmedlemmar var fortfarande lite party.

Nu är jag klar med skolan och nu börjar tröttheten komma.. Puuuuh... Måste nog sova lite innan träningen... Fast jag kan inte träna idag pga smärtan i foten. Jag är otrolig. Att jag lyckas....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar