2010-06-07

dag 1

Mitt liv är som en film. Sitter just nu på kontoret, ser viktig och smart ut och gör.... ingenting. Det är kanske det som skiljer sig från filmerna, i filmerna jobbar dom alltid med något häftigt och spännande. Men inte jag, inte just nu i alla fall. Jag kan inte göra någonting eftersom det är strul med tekniken och ett program vägrar att starta. Trååååkigt..

Men jag jobbar i alla fall. Eller rättare sagt så pratar jag med massa gamla kollegor och uppdaterat mig om hur alla mår. Borde kanske skicka runt ett liggbilaga där alla får fylla i om det har varit några nya affärer inom arbetsplatsen?? Haha. Eller så får jag vara extra uppmärksam i fikarummet och fiska fram all information. Måste ju ha koll på läget.

Jaja nu ska jag fortsätta några minuter till att inte göra någonting och sen blir det lunch.
Usch med den här farten kommer jag att bli utbränd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar