2010-06-14

som jag slagit och sparkat...

Och såklart, bara för att jag hade sagt så, så fick vi inte spela idag. Men vi körde boxning i stället och det ska man inte klaga på, det är ju väldigt roligt! (fast att göra mål är såklart roligare) och det känns, herregud man är ju helt död när man kör! Sista övningen var typ cirkelträning, alltså olika stationer. Och när man kom till den stationen där man skulle köra snabba slag med den svagare armen... hahaa tror inte dom där slagen hade kunnat skada någon! helt slut, men jag blev väl starkare ändå. Tränaren tyckte förresten att vi kunde köra riktigt hård denna vecka eftersom nu hade ju alla massageutrustning hemma. Fyndigt där Wahman. Det hade du nog tänkt ut hemma innan passet.

Och så roligt att alla i Endre är så bruna. Eller inte alla, Ewa och Emma kan man ju lita på, de står upp för oss vita albinos, men det är flera stycken som varit utomlands och är bruna. Jättekul. Själv hejar jag på Japan just nu i min vit-röda look:


Så fint. Hejaheja Japan! Jag kommer nog aldrig svika er. Dom andra får vara bajsbruna och heja på.. ööö... inte vet jag vad. Ett brunt land?? Jag struntar i dom och kör mitt race med er fina östat.

Men om ett par dagar kanske är jag brun i stället. troligt? Nixpix! Skitsamma. Nu ska jag läsa lite innan det är dags att sova. Imorgon ska jag ju vara pigg. Så god natt gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar