2010-06-28

seg dude

Arbetsdagens bästa stunder idag:
9.30-9.50
12.30-13.00
14.30-14.50

Den första stunden var fika, den andra lunch och den tredje fika.
Idag är jag verkligen inte värd priset för årets anställd. Var sjukt trött, och hela förmiddagen höll jag på somna vid datorn. En riktig seg måndag var det, tur att arbetsdagen är över nu. Imorgon är det ju tisdag, och alla vet ju att tisdagar är pigga dagar.

Nu är det vardag igen efter tre dagars långledighet och därmed är man inne i rutinerna igen. Gå upp, är frukost, jobba, ät mellis, träna, ät middag, sova, gå upp, ät frukost.. Perfekt för ett adhd-barn, man känner sig trygg. Fast lite farligt ska man leva, och därför ska jag kanske bryta rutiner på onsdag.. OJOJ. Gud så galet. Men vi få se.

Nu ska jag i alla fall göra precis som schemat säger och cykla till Sävehallen och träna. Mina shorts luktar illa, jag måste boka tvättid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar