2010-06-03

goda dagars magi

Torsdag. Tänk. Imorgon har jag sista dagen i skolan. Sista. Sen är jag 1/3 journalist. Sen börjar sommarlovet. Ojoj.

Har en del grejer kvar på min att göra-lista. Måste fortfarande storstäda och packa men jag har faktiskt tänkt att göra det på lördag innan båten går. Med tanke på att det blir avslutningsfest imorgon så är jag kanske lite orimlig när jag tror att jag har kapaciteten att utföra båda uppgifterna, men jag presterar bäst under pressen.

Idag är det en lugn dag i skolan, jag är producent så jag mest hänger. Som till exempel nu. Imorgon ska vi ha en genomgång med klassen men det är också väldigt chill. Dessutom skiner solen och det är väldigt varmt så det känns nästan som att sommarlovet redan börjat. Nästan.

Och foten, den är mycket bättre idag! Kan typ gå, gör väldigt lite on. Så ikväll ska jag träna och jag ska köra superhårt. Och imorgon ska jag ha högklackad på mig. Det är ju sista kvällen. Så oavsett hur det känns ska man ha högklackad på sig.

Och på Gotland tar dom studenten. Oj vad det är glada och goda tider överallt nu. Gillar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar