2010-06-22

vart tog du vägen?

Igår var jag glad över att jag inte var strippa - idag är det tur att jag inte är sångerska. Min röst har packat sina väskor och stuckit, jag vet inte vart och jag vet inte varför. Misstänker dock att det har någonting med den kyliga källarlägenheten att göra..

Men en hes röst är ingenting som stoppar mig. Full fart är det som gäller! Snart ska jag till träningen och tror det är hemska 8*800 meters intervaller som gäller. Och det är kallt ute.. Ojoj. Som Micke säger: man får gnälla hur mycket man vill, bara man tar ut sig.

Förresten så är det ju midsommar snart. Och det innebär att man har många beslut att ta. Vad ska man ha på sig, vad ska man dricka, vad ska ätas och grillas och sjungas... osvosv. Att välja låtar kommer att bli riktigt svårt om jag låter likadant i helgen som jag låter nu, men som tröst tror jag att jag hittat en maträtt jag ska försöka laga! Jag är ingen grillmästare och har aldrig gjort grillspett så vi få se hur det ska gå. Men jag tror jag ger det ett försök! mmmm ska tänka på det idag när jag springer ihjäl mig.. mat.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar