2010-11-28

2010-11-28

Vem är den duktiga och smarta tjejen i bilden till vänster? Ja det är ju jag! Jag är duktig och smart och har hela morgonen suttit med en skoluppgift. Har gått genom en bok och nu behöver jag bara renskriva anteckningar så är jag klar. Bra! Tror inte att det är så många som gjort detta denna morgon.. Igår var det ju fyllan i villan vilket jag skippade eftersom jag ska spela match idag, så tror att de flesta i min klass har sovit i stället av att plugga den här fina vintermorgonen. Fast nu när jag läser själv vad jag skrivit så inser jag att det är ju töntvarning på mig.. O-ou! Men skönt känns det ändå.

Om en timme ska jag till hallen och samlingen och sen ska vi åka till Nybro för att spela match. Det blir kul! Sen tror jag att jag ska få basta ikväll vilket vore ju mycket najsbajs! Bastu är ju en perfekt avslutning på veckan, speciellt efter en match. Väntar bara på att Janneke-jag-svarar-aldrig-varken-på-telefonen-eller-SMS-jag-är-så-upptagen-människa Wackerberg ska höra av sig så att jag vet att vi ska basta ikväll.

Med andra ord, det här kan bli riktig grym söndag. Vi får bara se till att vinna också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar