2010-11-17

snabba ryck

Kom precis hem från skolan efter en faktiskt ganska intensiv dag. Ingen TV tittande idag alls, oh no! endast radio- och nyhetsarbete. Är hemma bara för att byta om och ge magen någonting att bita i så att kroppen (eller huvudet och humöret om jag ska vara ärlig) orkar att köra på i två timmar på innebandyn som börjar om 30min. Det var rolig träning i måndags och jag hoppas det fortsätter så. Och hoppas två timmar går fort, jag har ju tendens att bli ADHD precis som jag skrivit i tusentals gånger här på bloggen. Gillar att upprepa mig. Nu måste hur som helst cykla iväg. Shorts, sportbh, tröja, skor, klubba... Jag har väl allt med mig. Känner mig alltid så dum när jag får vända tillbaks för att hämta klubban. Det har ju hänt ett par gånger att jag har glömt den.. Jaja Einstein var väl en virrpanna han med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar