2010-11-23

tekniken och naturen, vilken kombination!

Nu har det varit mycket snack om vädret och det är ju ändå inte den mest spännande grejen, varken i mitt liv eller i världen. I och för sig har regnet här i Kalmar varit ganska extrem och det att man sitter i skolan utan byxor är faktiskt roligt, men annars är finns det ju roliga saker att skriva och berätta om. Men jag måste påpeka en sak till! Och det är att det snöar på min mobil och ute!


Så snart blir det vinter! Det är härligt! Snart är det jul och julmat, risgrynsgröt, mys, tid med familjen och annat man inte riktigt uppskattade på samma sätt när man var liten som man gör nu. Och man ska inte glömma bort julklapparna som är alltid lika uppskattade. Snart så!

Tack mobilen för påminnelsen! Hade du inte sagt det så hade jag kanske missat snöflingorna. Då hade jag ju varit tvungen att faktiskt titta ut genom fönstret. Läskigt och ansträngande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar