2010-11-09

2010/11/09

Tisdag och den andra, och den sista, pluggdagen för mig den här veckan. Imorgon fortsätter jag min storsdagturnée och åker till Göteborg. Den här gången handlar det dock inte om drinkar, krogar och shopping utan om jobb: ska vara väldig gul i några dagar och ragga upp folk till Linnéuniversitetet. Hursomhelst, det här resandet gör att mitt schema är lite hullenbullen och jag missar ganska många dagar i skolan. Hela jag är faktiskt lite hullenbullen. Vad händer? Kom ju hem precis och nu ska packa min väska igen. Hmmm... Dagens islandshästar.

Så eftersom jag ska vara borta resten av veckan ska jag nu sticka ut och göra ett nyhetsinslag. Vädret (regn, gråa moln) är väldigt inspirerande så omständigheterna hade knappt kunna varit bättre. Tack och lov får jag ta bilen, men i fall bilen stannar har jag förberett mig med ett vitt linne. Det regnar ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar