2010-11-20

yeheeej!

Jodå, vi vann! 2-4 vilket var riktigt skönt och viktigt. Och hör och häpna: jag fick spela!! Fick hoppa in två avlastningsbyten. Inte mycket men riktigt skoj, jag vill ha mer... Mer av div 1. Mer av bra innebandy. Skulle jag få bestämma skulle jag vilja ha Elitserien. Jag är ingen realist, jag är en hopplös drömmare så jag blir aldrig nöjd.

Nu är jag hemma och gör inte speciellt mycket. Imorgon är det dags att spela igen, då är det division 3 innebandy mot Fliseryd. Är inte världens pepp just nu, Fliseryd som vi möter ligger på sista platsen i serien och då ska jag påminna att det handlar om division 3. Inte världens högsta serie direkt.. På 6 matcher har de gjort 5 mål och släppt in 62 stycken. Och idag pratade alla i bussen om att hur dåliga dom är och blablabla. Vi som skulle spela imorgon tyckte det var sådär, bara för att alla säger så så kommer vi åka på stryk hahahaa. Det vore väl typiskt!! Men jaja imorgon är det match i alla fall, hoppas det blir roligt.

Oh vad mycket innebandy det är.. Och jag som har varit så sjukt partysugen! Det får vänta.. Och snart är jag ju i Holland och då är det ingen innebandy. Och då kommer jag att gnälla om att jag inte har några matcher att spela. Haha. Härligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar