2010-11-01

duktigt gjort av mig

Hade en deadline kl 16.00 idag och en imorgon kl 16.00.
Klarade av BÅDA idag! Så skönt! Lämnade in alla fyra uppslagen som skulle lämnas in under dessa två dagar. Ohhhh vad det känns bra. Såklart kommer jag få göra om dem tusen gånger till, men den dagen, den glädjen. Men i väntan på feedbacken, också kallad för domen, njuter jag av att jag kan känna mig duktig!

Därmed återstår "bara" personporträttsredigeringen som ska vara klar på onsdag, och examination på torsdag. Sen är den här kursen finito och sen på fredag åker jag till Stockholm och tänker inte en enda stund på skolan, InDesign eller personporträtt utan i stället snackar finska, skrattar, shoppar, har kul och kanske till och med festar. Och förnyar mitt pass. Fyra dagar dit! Ohh det ska bli så kul!

Och på tal om det så måste jag komma ihåg att säga det min tränare idag.. Att jag åker bort över helgen alltså. Inte så att vi måste meddela varenda grej vi gör, men tyvärr har vi match på söndag och jag hinner inte hem till den. Så det ska jag komma ihåg att säga nu om en stund när jag ska till träningen.

Jag tror det här blir en bra vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar