2010-10-31

skön söndag

Puuh nu har man spelat match. Och en rolig match var det, även om det inte var det vackraste innebandy. Det blev dessutom en vinst, och det är ju alltid trevligt. 3-6, tackar och bockar. Det var alltså division 3 och vi mötte IF Ariel. Oklar hur det uttalas, Ariel eller Aariel. Jag säger båda, turas om varannan gång.

Och igår var jag som sagt förbi lagfesten. Det var mest sådana som inte spelade idag som körde hårdast, och jag var tacksam att jag inte var en av dem. Eller jag menar, hade jag kört så hårt som vissa, och varit med på alla vattenfall och andra lekar, så hade jag knappt kommit upp från sängen i morse. Aldrig att jag hade spelat innebandy. Så det var bra gjort av mig att vara nykter. Heh, man är ju inte 17 år längre. Men det var kul ändå, att vara med på fester som nykter person är ju alltid intressant.

Nu blir det snart mat. IGEN. Den här bloggen skulle kunna heta "mitt liv alltså mat"... Gud vad skönt att vi spelade så tidigt.. Gillar att ha tid över ikväll. Vill chilla, ta det lugnt och äta något gott (där var det igen!! äta!! matmatmatmatmatätandeätandeätande. jag är konstig.) innan jag sedan lägger mig och startar en ny vecka imorgon. Så chillililli allihopa, mysa på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar