2010-10-23

i'm your venus

Jag var så glad när jag vaknade i morse:
Vi vann en match igår.
Kalmars coolaste hejaklack var på matchen. Fortfarande så glad över grabbarnas show hihii, förstår att alla i hallen ville vara jag igår.
Och idag är det lördag.
NAJSBAJS.

Efter frukosten drog jag faktiskt till gymmet och körde ett lättare pass där. Jag vet, låter helt knäppt att jag var på gymmet dagen efter en match men jag var faktiskt sugen på det. Brukar inte vara så pepp för gymträning men idag passade det bra.

Och nu har jag duschat och ja världen, äntligen har jag rakat mina ben!! Jag är en av dom lyckligt lottade i världen som inte har så jätte mycket hårväxt på benen, och det håret som växer är väldigt ljust. Så det syns knappt. Men någon mått finns det även när det gäller mina ben. Och idag tog jag tag i saken och sa adjö till djungeln på mina baini och jag vet att det här hade hela världen väntat länge. Så nu är det klart!

Nu ska jag äta. otippad, elleeeeer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar