2010-10-16

2010/10/16

Ni gissar aldrig vad jag precis gjort?
Jag har druckit kaffi! Jag, som hela mitt liv påstått att jag aldrig kommer att lära mig dricka kaffi. Jag har precis nästan druckit upp en hel "vanilla dream" vilket alltså är kaffe latte med vaniljsmak. Tror jag? Jag är ingen kaffeproffs så jag har dålig koll, tyckte mest att det var en rolig grej att prova på. Och det var ju ganska gott!

Jag sitter på ett fik och har precis skrivit klart första versionen av dom ca 179 kommande versioner av min personporträtt. Var tidigare idag och besökte Johanna som är en ung bonde på norra Öland. Det var mysigt att få prata med henne, klappa lite på hundar och kor och komma hem och lukta lite skit. Fast måste säga att jag var imponerad över hur lite det luktade på Johannas föräldrars gård. Deras kor måste må väldig bra i magen.

Nu börjar solen gå ner, igen ska den ha lite mer bråttom än igår känns det som. Alldeles strax ska jag cykla hem. (brrrrr...kallt) Det blir en lugn kväll idag, har mycket plugg att göra och match imorgon. Är kanske lite tråkig men vad gör en lördag om hundra år? Jag hinner ta igen det, tusen gånger till.

Nu ska jag lämna fiket och möta kylan. Fattar inte varför jag var tvungen att slarva bort min mössa lagom till att det blev kallt.. Hmh. Onödigt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar