2010-10-19

coolaste i världen!

Fy fan vad jag är glad och taggad just nu!
Jag har precis tittat på en video från år 2006 då vi vann junior SM-guld i Finland. En kompis till mig hade lagt upp den på facebook. Och jag säger bara:
Fy fan vad häftigt!!

Först semifinalen.. Sen finalen.. Sen glädjen, skrattet, skriket, allt det där! Man hade sina bästa vänner vid sin sida och vi hade tillsammans precis blivit bäst i hela landet. Snacka om känna sig odödlig!! Helt underbart!
Jag vill tillbaks dit!

Fattar inte att jag fortfarande kan bli såhär taggad när jag tittar på den videon. Och helt plötsligt älskar jag innebandy igen och vill inte göra något annat i mitt liv än bara spela, spela, spela och vinna, vinna och vinna.
Tänk om det bara alltid var såhär häftigt.

Jag är monstret i mitten. Bild på en gammal bild. Älskar känslan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar