2010-10-14

dagens planer

Idag är jag redan mycket gladare.
Att sova är ju typ världens bästa graj, efter diverse andra ännu skönare grajer (t.ex. slippa sargen på träningen).
Nu har jag ätit min vanliga morgongröt och tänkte snart ger mig iväg. Ska till skolan, fast jag är ledig, eftersom jag måste boka en kamera. Förresten vet jag inte riktigt vad jag ska göra med all min tid på dagarna när jag är ledig. dagens islandshäst. Ibland är det svårt att hitta på något att göra, speciellt när min mobil är fortfarande död alltså har jag väldigt begränsat kontakt med omvärlden. Oh vad jag längtar till att den ska börja fungera igen.. bara 10 dagar kvar. Hursomhelst, sen borde jag ta en sväng på stan, eller kanske vara smart och till och med våga gå till biblioteket, eftersom jag behöver en ny bok. Läste ut min bok igår och tyckte den var mycket bra, speciellt mot slutet. <- Eat pray love, en av dom böckerna som jag läst som också går på bio. Den andra är En sorts kärlek som jag läste något år sen, dock vet inte om premiären har redan varit. Måste nog se dom båda tror jag. mmmm biopopcorn.

Nu är det nog dags att lämna hemmets värme, ta på sig uggsen, gå ut och göra denna dag till en bra torsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar