2010-10-22

nu har jag uppnått allt!!

Lite snabbt om matchen bara:

+ vinst med 2-0 SÅ HÄRLIGT!!
+ grymt rolig match, bra fighter, fysisk spel fast inte fult och roligt med en bra, duktig motståndare.
+ det var mycket idrottsklyschor på planet; kämpa, slit och jävlaranamma. Väldigt najsbajs!
+++++ EN EGEN PERSONLIG HEJAKLACK!! kanske det bästa som hänt mig under min innebandykarriär.. okej vi kanske inte ska överdriva men sjukt coolt! jag har världens stördaste och skönaste klass, så är det bara. klassens killar hade till och med målat H A N N A på magarna och när jag gjorde assist till vårt 2-0 mål åkte tröjorna upp. Så sjukt coolt! Älskar grabbarna, nu har jag uppnått allt inom innebandy.

- tuttsvett. inte okej, fick hälla vatten på tröjan så att det såg ut att jag var svettig överallt.

nu blir det greys anatomy, pasta och sedan yoghurtcashewnötter (mmm varit sugen hela veckan). skål på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar