2010-10-11

dom sista orden för dagen, dom kan du inte läsa, dom måste du lyssna på

En snabb dag har det varit. Ja jag vet att man ska säga att det har gått snabbt, eller fort, men jag tycker det är roligare att säga att dagen varit snabb. Så skojig jag är, ojoj!

Naj men det har varit fullerulle hela dagen, först mötet, sedan massa praktiskt fix, sen InDesign koma i några timmar, hem, mackor, till träningen, hem igen, mat igen och lite kvällshäng bara. Snart är det dags att sova.

Så snabb dag har det varit. Men en trevlig sådan, även om jag varit förbannat ett par gånger på skolan och på innebandyn alltså typ hela mitt liv. Hehee, men det blir alltid bra ändå.

Nu tänkte jag gå och lägga mig, och det bör ni kanske också göra (om ni alltså läser detta sent på natten. Annars: stanna uppe! Det blir bara jobbigare att sova sen om ni sover på dagen) men innan ni gör det, lyssna på det här. Den är riktig bra:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar