2010-10-06

2010/10/06

Seg dag i skolan, men nu är det över så behöver inte tänka på det längre.
Fick även schemat för kursen vilket var mycket trevlig läsning, tror jag. Mycket eget arbete innebär ju mycket frihet men också mycket ansvar (tråååååkigt) och troligen innebär det även väldigt mycket arbete sista dagarna innan deadline. Men man presterar ju bäst under pressen, eller hur?

Mina ambitiösa planer om att göra min restuppgift idag mellan skolan och träningen gick i ras eftersom det tar sådan himla tid att tanka över all material till min dator. Så nu väntar jag mest på att jag på något magiskt sätt ska få träningskläderna på mig, sen blir det innebandy. Hade rolig träning i måndags, bra uppvärmning, spel med bra tempo och sen avslutade vi med fys. Det gillar jag, najs att vara trött efter träningen. Så jag hoppas på att det blir lika bra träning idag. Det tråkiga är att vi har två timmars träning och jag är ju vansinnigt dålig på att hålla fokus i två timmar. Jag älskar innebandy, men två timmar... Jag blir rastlös. Mina tankar vägrar att hålla sig inom innebandyn utan börjar i stället vandra och då funderar jag saker som vad ska jag äta efter träningen, vad ska jag ha på mig imorgon i skolan, hmmm undrar vad som händer i nästa avsnitt av one tree hill, måste jag duscha håret ikväll, undrar hur högt i tak det är här, var gömmer alla fjärilar sig under vintern osvosv. Helt okontrollerade blir dom, mina tankar alltså. Matcherna är helt annan sak, då skulle jag orka även två dagar om det skulle krävas, men på träningen tycker jag att två timmar är lång tid. 120 minuter, och jag blir lätt ADHD redan efter 60min. Tycker det räcker med en och en halvtimmes träning, men tyvärr tycker världen annorlunda och det får jag leva med. Ojoj vilka problem jag har.. Verkligen dagens islandshäst. hmmm islandshäst, gud vad länge sen det var jag red.. det vore ju roligt att rida någon dag! undrar om man kan göra det någonstans? eller så skulle man kunna gå på spa. det är ju också trevligt. och.. Kolla!! Det börjar redan nu!!! ojojojojoj det lovar inte gott...

1 kommentar: