2010-10-19

2010/10/19 allt är härligt

Vet inte om det är någon annan i världen som känner som jag just nu. Vilken underbar höstdag! Visst, det är lätt för mig att le, jag fick sova ut mig imorse, sedan tog jag bilen till skolan och slapp kämpa med regnet och vinden, och sen fick jag uppleva junior SM-guld på nytt. Jag har varit pigg o glad hela dagen, inte ens sen när jag cyklade runt här i Kalmar på eftermiddagen störde jag mig på regnet och vinden, tyckte bara det var mysigt och fint med alla färger. Är jag störd så låt mig aldrig bli klok, jag älskar att vara glad över ingenting.

Utöver SM-guldet hihihiii så har dagens bästa stund varit bastun efter gymmet. Älskar att basta och ännu skönare är det efter man har ansträngt sig på något sätt. Jag vill ha ett hus med bastu. Eller en lägenhet. Så snart som möjligt, tack.

Så jag är glad, nöjd och positiv och ser bara massa fina färger och fjärilar överallt. Älskar allt och alla, är inte ens arg på InDesign. Eftersom jag är så nöjd så ska jag INTE göra några mer skoluppgifter idag. Det får bli morgondagens dilemma, den dagen, den glädjen.

Tror vi ska åka och storhandla nu. Inte ens det är jobbigt idag, klockan är ju bara 18 så man har gott om tid.

Hihiii glada pussar och kramar och kärlek och solsken och rosa elefanter till alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar