2010-10-20

svettig, lukta på det, någon?

Gratis lunchen blev en pannkaka, fast inte bokstavligen (tyvärr). Det var bara en macka!! Visst, en matig sådan men man förväntade sig varm mat. Grymt att lura oss så... Kände mig väldig besviken. Hmh! Men annars gick utbytessnacket bra, kanske inget nytt direkt men fick i alla fall en kanelbulle, gott. Vi hade alltså ett infomöte med alla studenter som ska åka utomlands nästa termin, och jag är en av dom!!! Wihiiii! Nu hoppas jag bara allt strul med mitt pass löser sig aaaaarkh trodde aldrig det skulle vara jobbigt att vara en finne i Sverige men just nu är det lite struligt.

Idag har jag även kört två timmars innebandypass. Kom faktiskt hem precis så jag är fortfarande svettig och har ingen lust att duscha. Kanske ska skita i det? Kan inte vara så farligt att sova med lite svett.. Vadå, det är ju naturligt. Sambon tycker säkert också att det är jättemysigt..

Njaaah bäst att jag pallar mig till duschen och börjar laga mat. Hiiii-o-hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar