2010-10-12

pluggar man duktigt kan man belöna sig med något härligt efteråt:

Idag har jag äntligen startat Gossip girl säsongen! Så nu drömmer jag ännu mer om New York, Paris, resor, shopping och flashig liv. Fast jag har ju kommit på att jag inte ens har något pass för tillfälle så det är totalt onödigt att drömma om resor. Men utöver drömmar och drama så erbjuder Gossip girl faktiskt även musik. Jag älskar TV-serie musik, jag lyssnar på alla serier minst lika mycket som jag tittar på dem. Jag brukar skriva ner scener där det är bra låtar och så kollar jag upp låtarna efteråt. Tack vare internet så är det faktiskt löjligt lätt. Man brukar hitta på massa nya, roliga låtar och artister.

Idag fastnade jag lite extra för dessa två, väldigt olika låtar:



Det var nog språket som gjorde denna låt. Oh så vackert franska är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar