2010-10-17

innebandydag

Sen match, sen middag och sen kväll. Klockan är redan nio, fast jag väljer ändå att varva ner och mysa lite innan det är dags att sova. Se på film, äta god fruktgrej som jag gjorde innan (vet inte vad den heter på svenska) och sjunka djupt in i soffan. Idag har jag flugit från en innebandyhall till en annan, först var jag och kollade när vår div 1 lag spelade match, (eller kollade och kollade, jag sattes i arbetet och fick sköte tiden och räknat skotten på mål -> mycket tungt!) och sen spelade jag match själv. Div 1 förlorade bajs, vi vann 7-0, bra bajs! Hursomhelst, det har varit hit och dit hela dagen så nu ska jag bara vara och njuta. Så hejhej nu!

PS. Blev kallad för fitta idag i matchen. Jag kunde inte göra annat än fnittra, tyckte det var så komiskt. Så himla påhittigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar