2010-10-29

2010/10/29

Oj är det kväll redan? Dagen har gått så fort! Gick upp klockan sju vilket kändes helt overkligt efter att jag hade kommit hem från Jönköping kl 2.00 på natten. Det kunde ju bara inte vara morgon redan, tänkte jag när mobilen sjöng sin fina väckningssignal. Hade ju knappt somnat och dessutom var det helt mörkt ute. När man kom till skolan kändes det som att det var kväll. Nästan Jet-lag känsla.

I skolan hade vi världen segaste föreläsning vilket kanske framgick i inlägget nedan. Men hade faktiskt askul ändå, mycket skratt och många dumma skämt. Tur att jag har så bra klass. Efter skolan drog jag hem och släppte loss löparen inom mig och tog en sväng i Rinkebyholm. Mycket gott. Sen sände vi radio 18-19 med Janneke och snackte otrohet. Väldigt bra program idag, trots att ingen hörde oss i början. Gillar att ha en rolig, lite galen, relationsprogram. Det här skulle man ju kunna jobba med. Vore inte illa!

Nu väntar jag på att pizzadegen ska jäsa och Asker ska komma hem så att vi kan äta. Är ashungrig. Överraskande? NOUP! Jag har inte hunnit känna efter tröttheten än eftersom jag har haft så mycket att göra hela dagen, så jag är rädd för att jag blir trött om jag slutar göra saker och ting och slappnar av.. (Förresten så vann vi matchen 2-4. sjukt viktig seger så det var roligt, fast jag satt på bänken) Så jag måste nog hitta på någonting under tiden degen blir större och herren spelar innebandy.. Kanske dags för en liten sockerkick? Kanske ska jag baka cookies? Soffan är i alla fall farligt skön så här vågar jag inte sitta.Upp och hoppa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar