2010-10-16

JAG VILL FESTA!

JAG ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT FESTSUGEN! varför oj varför har jag bestämt mig för att vara nykter idag? varför är jag inte ung (och dum) längre och kan spela matcher även när jag är bakis? varför kan jag inte bara skit i allt och bara kööööra?

John, Marre och Asker gick precis härifrån efter att vi suttit och käkat middag och snackat skit. De skulle på fest. Pratade med Janneke på msn, (vi pratade också skit) hon skulle på fest. Varenda kotte, kille, tjej, hund och marsvin i det här landet och i alla andra övriga länder också ska på fest ikväll. Men inte jag. Ohhh det gör ont inombords.

I stället sitter jag här, lyssnar på skön festmusik och är världens nyktraste människa.
Jag är arg på mig själv. SÅ trött på den här hjärnan som bestämmer i mitt huvud.
Imorgon lär jag vara nöjd med den. Men idag är vi lite osams.

Bara för att pina mig själv lite till:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar