2010-10-14

alla är sugna på korv o mus

Aaah, kameran är bokad, kylen är full med mat efter att vi har varit och storhandlat, massa bilder är på väg till mig i posten, jag har tränat och duschat och ätit och klockan är bara åtta. Det är ju hur mycket som helst kvar av denna dag. Gott liv.

Imorgon blir det lite mer skola än idag och igår, vilket inte säger så mycket. Dessa två dagar har jag ju inte gjort något plugg alls. Imorgon däremot är det dags igen och sen blir det nog rätt så mycket de närmaste dagarna. Många deadlines närmar sig igen, ojoj det har ju bara visst i ett par veckor att de skulle komma men vem gör något i förväg? Som jag sagt tusen gånger för: man presterar bäst under pressen.

Och sen händer en graj imorgon som ni alla har väntat som sjutton vet jag. Nämligen är det premiär för KORV OCH MUS! Jag vet, det bästa som hänt på länge. Längtan är över! Ni behöver bara sova en natt till och sen är det premiärdagen. Oh man vill ju nästan gå lägga sig på en gång bara för att det ska komma fortare eller hur? hihiii Men någon timme till orkar jag nog vara vaken. Så tuff är jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar