2010-10-24

kul kväll

Oh så najs att vakna lite småbakis. Det var så länge sen jag gjorde det sist! Hade verkligen skitkul kväll igår. Och nu ska jag berätta allt om det. yeheeej! Bara för att alla andra också ska kunna uppleva denna kväll. Schysst vad? Men då kanske jag ska börja berätta och inte bara skriva massa skit. Eller?? Hihihhiih. Jag är så lurig. Men. Nu alltså. Först lagade jag och Janneke tacopaj och käkade, snackte och drack lite vin och sen kraschade vi grabbarnas spelkväll vilket vi kommer göra oftare, hade så kul. Vi lyssnade på alla 90-tals hittar(vilket är många!) och dansade och sjöng med. Att det är så lätt att sjunga med Backstreet boys fast "man har aldrig hört låten". Sen drog vi till kåren som jag är motståndare till MEN jag hade verkligen askul igår! Okej skittråkigt att man får lägga halvtimme på att man ska få en öl men annars dansade vi bara sönder oss. Jag var så svettig, usch, men det var nog alla andra också så det gjorde inget.

Efter att vi hade köat för att komma ut hängde jag en stund utanför och en kille kom fram och gav mig sin telefon och sa "min kompis vill snacka med dig". Och kompisen började babbla om hur jag gick hem med honom i höstas och vi hade så trevligt, jag tror han ville att jag skulle hoppa in i taxin och åka till honom. Jag lyssnade artigt och sedan sa att jag inte trodde att vi hade tillbringat en natt ihop eftersom min sambo hade aldrig nämnt att jag skulle varit otrogen, vilket jag inte trodde han uppskattade. Och han bara "är du inte brunett och skitsnygg?" HAHA. Och kompisen ville knappt tror på mig att han tagit fel person. Men sen kom vi på vem han egentligen letade efter och oj han skämdes en aning. Men kul att höra allt om en natt ****(tjejens namns här) haft med en random kille. Tror dock inte jag ska nämna något till tjejen, vet inte om hon känner att det är kul att jag har fått hör allt om deras natt. Tror inte det.

Så det var det. Hade ni skitroligt nu när ni läste min lilla berättalse? Visste det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar