2010-10-27

home is whereever I'm with you

Det blev ingen Grey's anatomy i går. Jag upptäckte nämligen att jag hade redan sett alla avsnitt som ligger ute. Dagens i-landsproblem. Nåja, tänkte jag, drama som drama, och bytte till Upper east side och Gossip girl men eftersom streamingen funkade så dåligt så struntade jag i serier. Och det ångrar jag inte, eftersom i stället letade jag efter ny musik och hittade en ny, härlig band. Varför har vi inte blivit kompisar tidigare Edward Sharpe & The Magnetic Zeros?




Idag har jag redan varit på examination och InDesignat en nyhetssida. Nu ska jag käka lunch och sen ska jag till hamnen och vara statist i någon Linnéuniveristetsfilm. Spännande!! Vem vet, kanske ni kan se min rygg i nästa reklamfilmen för Lnu? Eller fötterna! DET vore stort! (bokstavligen talat)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar