2010-10-13

öl och rena kläder

Det blev några spontana öl igår kväll. Jag, Asker, Martin och Janneke var och kollade på fotboll på Harry's och sedan var vi och kollade på slagsmål på O'learys. Mycket underhållande kväll. Skrattade mycket och gott, pratade skit och cyklade hem kl ett, frös och var mycket lycklig. Även om Sverige förlorade. (eller kanske just därför, hehee, vem vet, jag är ju ändå en finne)

Lyckos jag var ju ledig från skolan idag så det gjorde ingenting även om det blev lite sent. Fast jag pallade mig faktiskt upp redan vid kl 7 och sen en gång till kl 7.50 och sen en tredje gång 8.40. Sen somnade jag inte om längre. 7-10 är inte världens roligaste tid i tvättstugan men nu har jag i alla fall rena kläder igen. Och jag hatar strumpor återigen lite mer än en vecka sen, dom är ju så jobbiga att tvätta. Och så måste alla dom vara kannibaler och käka upp varandra och då blir det omöjligt att para ihop dom igen.

Nu ska jag nog fixa lunch och läsa lite i min bok. Och måste ju jag ju påpeka att Martin ljuger på sin status..

eller gör han det??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar