2010-10-25

-> träning

Tusen tankar i huvudet. Tack gode gud jag spelar innebandy så att jag slipper ha mardrömmar om InDesign.. Räcker att det programmet fyller mina dagar i skolan. Kan i stället grubbla över innebandy natt ut och natt in. Men. Ikväll är jag faktiskt sjukt taggad. En ny träningsvecka, en ny chans och matchen i fredags gav mig mersmak. Körde också lite Youtube igår och blir man inte taggad av Youtube så blir man inte taggad överhuvudtaget. Any given sunday, Rocky, J Mac... JAG. Fan nu ska jag visa lite vilja. Jävlaranamma. Kämpa. Ska köra rövtacklingar till vänster och höger, göra tusen mål och fira stort var enda av dem. Ha roligt och vara bäst. Enkelt. Det är ju viktigt att sätta prägel på denna vecka.

Så nu sticker jag till träningen. kom igen nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar