2010-10-10

jag vill, jag vill, jag vill så mycket!

Nu gör jag det igen.
Jag undrar om jag har gått med i någon konstig religion utan mitt eget medvetande.
Så mycket som jag plågar mig själv idag.
Först var det där med maten... (Fast måste säga att det var värd väntan. Sjukt gott blev det!)
Och nu håller jag på med en annan retande grej:
jag kollar på resor.

Och jag är så ressugen! Jag vill åka iväg! Jag vill på semester! Jag vill ha en lång helg i någon storstad! Jag vill till Paris, jag vill till New York, jag vill överallt, jag vill till och med till Thailand dit jag aldrig egentligen vill!

Men just nu är det Kalmar som gäller, och så får det vara. Men det är gott att titta lite på annonser och drömma sig bort. Dessutom har den här nya religionen en positiv sida: man får äta mycket chips och choklad när man plågar sig själv.Och det gör jag och så gott det smakar!

Så jag kommer att ha en mysig söndagskväll med självplågeri+belöning. Hoppas alla andra i världen också ha choklad hemma hos sig. Och har någon jättemycket pengar över så ge dom till min hyresvärd och säg till honom att sluta ta någon hyra från mig. Gör ni det så åker jag iväg. På en gång, heheee. Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar