2010-11-19

islandshästarna är här igen

Så himla skönt att jag tvättade i morse. Då var jag ju inte glad, men nu är jag nöjd med min insats. Skönt att ha rena kläder igen!

Idag har jag även fixat en annan grej som inte tillhör till mina favoritsysslor. Jag har bokat resor till Finland i början på december!! Resor är kul att åka på, tråkiga att boka. Skulle det gälla en resa till solen vore det väl kul att planera, men att boka resor hem och tillbaks är inte spännande någonstans. Först ska välja dagar, sen ska man jämför alla olika bolagens priser, försöka tajma inrikes och utrikesflyg med varandra och om det inte går ska man tajma utrikes flygen med buss/tåg och sen ska man i värsta fall göra bokningar hos fyra olika bolag. Ett riiiiiiiiiiiiiiktigt i-landsproblem.

Annars har jag även hunnit med att vara i skolan, lyssna på läraren, spela många pasianss på telefonen (och inte klarat det en enda gång!), opponera och sända radio med Janneke. Brabra. Nu är det pasta som gäller. Nam! Och det kommer nog inte hända något spännande ikväll, om inte pepparkakor räknas. Imorgon ska jag upp ganska tidigt och åka till Engelholm. Innebandyhelg igen. Shit, börjar bli duktigt festsugen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar