2010-11-21

jag vill-lista

Idag har jag kommit på många saker jag vill, framför allt många saker jag vill ha.
En del av dessa saker kommer nog även införskaffas snart.
Men än så länge nöjer jag mig med en liten lista:

Jag vill...:
... ha en riktig bra kamera.
... ha nya mjukisar.
... ha nya underkläder.
... ha nya övriga kläder.
... göra något med mitt hår.
... ha mer tid att fixa alla grajer jag måste fixa.
... festa, snart.
... sparka några japanska fiskare och politiker i ansiktet och rädda delfinerna. Japp, jag har precis sett The Cove.

Skulle jag vara tvungen att välja bara en graj, skulle jag välja det sistnämnda.

1 kommentar:

  1. Sprid detta vidare till dina vänner; http://efterlyserchicco.blogg.se/

    Vi vill hemskt gärna att vår älskade vovve ska komma hem igen!Vår älskade dotter saknar honom så mycket, hon har svårt att sova om nätterna.

    SvaraRadera