2010-11-30

2010-11-30

Nyheter och radio är mitt liv just nu. Känns som att jag gör inget annat för tillfälle. Ännu en dag i skolan är avklarad, och snart ska jag ut och spela in ännu ett inslag. Jag är ledsen Asker, jag har hittat en ny kärlek som jag tillbringar all min tid med. Marantz+jag=sant.

Här i mellan har jag dock hunnit vara ut och springa och det var riktigt skönt, i alla fall efter att kinderna hade tappat känslan. Det börjar bli kallt (no way Sherlock!). Ett säkert tecken på det är, förutom frusna kinderna, att jag har plockat fram min monster-michelin-endre-vinterjackan. Finns inget varmare än den. Fast jag har inte använt den varje dag, man får inte börja med för varma kläder för tidigt för att då fryser man hela vintern. Man måste ha ett ess i ärmen när det blir -20 grader.

Men nu hinner jag inte analysera mina kläder något mer eftersom jag måste åka och sladda! Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar