2010-11-18

nu är jag trött

Och egentligen är det första gången för idag.
Okej, jag var inte världens piggaste när jag gick upp i morse, men jag gick ändå upp innan klockan ens blivit nio. Inte helt frivilligt dock, det var mycket tack vare, eller på grund av, en viss person som jag delar säng och boende med.
Sen i skolan hann jag aldrig känna att jag var trött, hade mycket att göra och tack vare Malins jättegoda kakor var man härligt sockerkickad hela dagen.
Efter skolan drog jag direkt till träningen, och man kan ju inte känna sig trött när man springer fram och tillbaks efter bollen på innebandyplan.
Efter träningen var jag och storhandlade med mannen som väckte mig så tidigt i morse. Och visst, jag erkänner, kände mig lite opepp när jag var i affären, men jag var mest pinknödig, inte så mycket trött. Det hade varit för mycket att både vara pinknödig och jättetrött på city gross frukt och grönsaksavdelning. Den avdelningen är nämligen den som man börjar med så när man är där vet man att det är lååångt kvar innan man är hemma.
Sen gjorde vi mat och åt. Så det är först nu jag egentligen inte gör någonting idag. Så det är inte så konstigt att jag känner mig trött först nu.
Men ska jag sova? Najj tänkte se ett avsnitt Gossip Girl. Sova hinner jag sen.

PS. Oj glömde nästan, filmen var helt okej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar