2010-11-11

där alla rensar fisk, dag 2

Idag har jag pratat så mycket att till och med jag tycker jag har pratat tillräckligt för idag. Imorgon ska jag prata ännu mer. Fötterna tycker inte converses är så sköna att stå i hela dagen och skulle gärna låta kiropraktikerutbildningen leka lite med min rygg.

Men jag har roligt! Det är kul att prata med ungdomar och vara gul. Och hotellfrukosten svek mig inte!! Mycket gott, och helt himmelskt gott getost hade de. Det är inte varje morgon man som student får en bit getost, när man jobbade åt man ju massa olika ostar och tryffel varje morgon............... eller? Sparade dock pannkakorna till lördagen, den sista morgonen ska vara lite extrafestlig.

Nu ska vi ner till pressbyrån och sen ska jag låta både fötterna och tungan vila. Hihii.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar