2010-11-04

shoes are life the rest is just accessories

Nu har jag äntligen gjort frukost(jag är förberedd och redo som en scout!), lagt lite ny musik till luren, fixat lite grejer, packat och jag är klar för att åka. Måste bara blunda för några timmar innan jag kan hoppa på tåget.

Och jag tror jag har allt med mig. Fast man kan ju fråga sig om det verkligen är nödvändigt att ha med sig fyra par skor? Jag är borta fredag, lördag och söndag, alltså tre dagar. Och ingen kille får svara på min "fråga". Alla tjejer vet ju att egentligen är det ingen snack om saken. Skorna får alltid plats.

Imorgon börjar alltså min helgäventyr i Stockholm. Så härligt! När jag anländer till huvudstaden måste jag först fixa en viktig sak, alltså mitt pass. Efter det är det bara nöje som gäller. Tjejhelg med Emmi, Katri och Jenni. Oh vad härligt!

Nu är jag riktig trött. Så jag säger god natt! och trevlig helg. wihii!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar