2010-11-03

klar med skolan, för idag iaf

Nu har jag lärt mig lite feature och tydligen handlar allt om att våga dra på en bild ->också kallad dragbild. Så det ska jag tänka på imorgon på examinationen. Och jag ska inte ta några risker utan köra safe. Visst låter det som att det här verkligen är min grej?? Jaja.. Fixade tidigare även till alla sidorna som var fel. Tror jag fick okej på två av dem, fast det var precis på gränsen. Men, som man sagt många gånger: ett mål är ett mål, oavsett hur ful eller vacker den är.

Nu ska jag för resten av kvällen försöka glömma bort att jag studerar. Skola, vad är det? Under den här kursen har det hänt att jag till och med ha drömt om skolan. Drömde i söndagsnatt att jag missade deadlinen. Det var sådan där hemsk mardröm, du försöker och försöker men saker och ting blir inte gjorda. Som att springa iväg fast bainin rör sig inte. Cornelia i min klass har tydligen under flera nätter drömt om redigering av babysar och jag tror vi alla i klassen tar tacksamt emot helgen som kommer. Det är mycket för alla nu. Men som sagt, ikväll ska jag glömma bort skolan. Och om timme börjar ju innebandy så det blir perfekt. Bolls and babes i stället av rubriker och rader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar